dinsdag 30 juni 2015

Andere koers

De Nonconformist heeft besloten zich niet meer druk te maken over wat er in de maatschappij gebeurd, ik kan dat toch niet veranderen, ik kan wel mijn leefstijl veranderen zodat ik er minder last van heb.

Ja andersdenkenden worden nu eenmaal niet zo makkelijk geaccepteerd, niet omdat andersdenkenden moeilijk zijn maar hun logica niet begrepen wordt, even verder kijken dan hun neus lang is schijnt voor de massa moeilijk te zijn en jezelf in een ander verplaatsen, ja daar wordt men moe van.

Ik heb ook alle oude berichtgeving verwijdert, het leidt toch tot niets, de informatie maatschappij is geflopt want iedereen leest wel de informatie maar doet er verder niets mee.

Desondanks zijn er wel zaken in de privésfeer waar ik mij behoorlijk kapot aan erger en ik heb de behoefte om dat van mij af te schrijven want ook ik moet af en toe mijn ei kwijt, en misschien zijn er wel mensen die er wat aan hebben of die tips hebben.
Wider Two Column Modification courtesy of The Blogger Guide